utorak, 25. kolovoza 2009.

Kako se rješiti Google kazne?

Ross Dunn je osnivač tvrtke StepForth Web Marketing iz Kanade i može se pohvaliti bogatim iskustvom u internet marketingu.
Ovaj gospodin nam donosi primjer jedne uspješne stranice koja je godinama bila na top pozicijama na Google-u, ali iznenada se srušila zbog prevelike količine upotrebe nekih riječi i pojmova ("keyword stuffing"), to jest Google je kaznio taj prekršaj. Vlasnik stranice, izvjesni Patrick, odlučio je rješiti problem, ali niti nakon "čišćenja" stranice nije se vratio na stare pozicije. U čemu je problem?
Gospodin Dunn za početak je krenuo u detaljnu analizu stranice. Istražio je prvo sadržaj i saznao da se osim par slučajeva "keyword stuffing-a" radi o vrhunskom sadržaju. Zatim je krenuo u istraživanje backlinkova, to jest linkova koji dolaze na stranicu, i nakon usporedbe sa konkurentima saznao kako Patrickova stranica ima jako malo linkova koji upućuju na nju. Tu je ležao problem!
Patrickova stranica bila je toliko jaka samo zbog velike količine vrhunskog sadržaja koji joj je donio iznimnu reputaciju na Google-u. Nakon što je otkriven "keyword stuffing" prednost kvalitete sadržaja je zbog Google penalty-a nestala i svi konkurenti preskočili su Patricka zbog veće količine linkova. Ono što je Patricku i njegovoj ekipi bilo za učiniti jest u potpunosti se riješiti svih "rupa" u sadržaju, neke dijelove sadržaja možda i opet napisati, osvježiti stranicu novim člancima i krenuti u veliku "link building" kampanju.
Nakon što se to sve učini postoji velika vjerojatnost da će se ta stranica vratiti na scenu jača nego ikada s vrhunskim sadržajem, ali ovoga puta i s ogromnom bazom linkova.

Nema komentara:

Objavi komentar