Godina ispred nas donosi velik porast oglašavanja u svim medijima, ali najviše na webu, što se može zahvaliti prolasku najteže faze globalne krize. Porast broja tvrtki koje će se promovirati na internetu je 12 posto u odnosu 2009. Neki od razloga za to su besplatna rješenja koja se nude na webu, kao što su oglasnici, društvene mreže, forumi, blogovi, e-mail, itd.
Budžete za oglašavanje povećati će pak preko 90% tvrtki na internetu. Razlog su dosta skromne cijene i rastuća popularnost interneta. Vidi se da Hrvatska ide u korak sa Zapadom, gdje su se investicije u online marketing već približile "starim" medijima.
Najkorišteniji format oglašavanja u narednoj godini bit će e-mail marketing, to jest korištenje takozvanih newslettera. Taj je oblik marketinga gotovo besplatan jer ga brzo i jednostavno mogu izvršavati "obični" zaposlenici i nisu potrebne neke velike nove investicije u radnu snagu ili opremu. Najveći porast komercijalnih programa u 2010. će zabilježiti banneri i plaćene ključne riječi, uglavnom Google AdWords. koje omogućava plaćanje po kliku, to jest posjeti. Osim toga, očekuje se i porast otvaranja profila na društvenim mrežama. Razlog tomu je činjenica da sutakve mreže (Facebook, Twitter...) najbrže rastuće zajednice na svijetu.
Velik broj tvrtki u Hrvatskoj uviđa važnost razvoja internet poslovanja jer razvoj elektronskih medija sve više utječe na ponašanje kupaca i sve veći broj ljudi koristi internet za umjesto novina i časopisa. Korištenje weba za prikupljanje informacija o tvrtki i donošenje odluke o kupnji danas je sve normalnija pojava. Upravo zato velik broj tvrtki planira raditi na daljnjem razvoju promidžbe i trgovine na internetu (web shop).
Zašto svakom poslu treba internet stranica?
-
Živimo u 21. stoljeću i pravila igre su se promjenila. Nekada se promocija
tvrtki svodila na nekoliko osnovnih medija, pa su tako dostupne bile
reklame na ...
Prije 14 god.
Nema komentara:
Objavi komentar